Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Το Τηνιακό κομμάτι του εαυτού μου (από την μητέρα μου)...γράφει η Ελένη Μπέλμπα

 


Το Τηνιακό κομμάτι του εαυτού μου (από την μητέρα μου) με ξανάφερε στην Τήνο μετά από αρκετά χρόνια. 

Μια νοσταλγική παιδική ανάμνηση υπάρχει ακόμα μέσα στη καρδιά... ξεγνοιασιά, παιχνιδίσματα ,γεύσεις, μυρωδιές, το άκουσμα της καμπάνας πού χτυπούσε τ' απογέματα, σαν ένα απολογητικό τεριρέμ, που νανούριζε τον χρόνο, ζητώντας του να σταθεί πάνω μας με ευλογία και κατανόηση. 

 Τώρα με άλλα μάτια πιο δεκτικά και δημιουργικά, ανακαλύπτω το πανάρχαιο Αιγαίο, την Ιστορία, την τέχνη, την παράδοση!! Τώρα μπορώ να εκτιμήσω την τέχνη της ξερολιθιάς,  το χρόνο και το κόπο των ανθρώπων να ισορροπήσουν την ομορφιά και την ανάγκη επιβίωσης τους, μέσα στο πέρασμα των αιώνων. Τώρα η κατάνυξη ψάχνει συνειδητά την σωστή οδό της ένωσης του Θείου με το ανθρώπινο, του Άκτιστου με το κτιστό!!!

Τώρα πια ο  άνεμος δεν μπορεί να με ενοχλήσει, γιατί είναι κομμάτι αυτού του τόπου και άξιος πελεκητής της μορφής του νησιού. Τώρα είμαι έτοιμη να κρατήσω μέσα μου, την ανοιξιάτικη αύρα του επιταφίου και να την βρω ξανά στο κωδωνοστάσιο, η στην μαρμάρινη κρήνη του  Ναού της  Ευαγγελίστριας κι εκεί να ξεδιψάσω φυσικά και ψυχικά.

Η Τήνος πια είναι μέρος  του εαυτού μου...Μια Τήνος αγαπημένη, ζωντανή και δημιουργική, έτοιμη να με ξαφνιάσει ευχάριστα κάθε μέρα!!!

Σαν εκπαιδευόμενη στην ειδικότητα  "Θρησκευτικού Τουρισμού και Προσκυνηματικών Περιηγήσεων" σας καλώ ταπεινά μαζί μας, συνταξιδιώτες στην νεοσύστατη σελίδα  Tinos colagge  για να γνωρίσουμε μαζί την άγνωστη Τήνο, το νησί του κάλλους και της αχειροποίητης ομορφιάς, το νησί  των θαυμάτων και της ελπίδας.

Ευχαριστώ πολύ τους εκπαιδευτές μου που ακούραστα στέκονται δίπλα μας, πηγή έμπνευσης σε αυτό το ταξίδι στη γνώση!!!

Μπέλμπα Ελένη  Τήνος 10/5/2023


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα Επικοινωνίας

Επικοινωνήστε μαζί μας

Για τυχόν απορίες όσον αφορά τον σκοπό και τις δυνατότητες της ομάδας μας, μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό!

Διεύθυνση:

Τήνος Κυκλάδων, 84200

Ώρες εξυπηρέτησης:

Δευτέρα έως Παρασκευή, από 9 π.μ. έως 5 μ.μ.

Από το Blogger.