Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Τήνος είσαι εσύ; Γράφει η Αικατερίνη Βαρυπάτη


Ένας από τους πολλούς ανθρώπους που ενώ δεν γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην Τήνο , αλλά έκαναν το νησί πατρίδα τους, ήταν κι ο πατέρας μου! Όταν πρωτοαντίκρισε τους "θησαυρούς" του νησιού, προσέγγισε την τηνιακή γη και γνώρισε τους ανθρώπους της, μαγεύτηκε από την ιδιαιτερότητα της!

Μετακομίσαμε μόνιμα λοιπόν! Στο νησί συνήθως οι ντόπιοι σε ρωτούν "τίνος είσ’ εσύ; " Στην αρχή δεν μας ήξεραν και μας κοίταγαν περίεργα! Σιγά σιγά μας αγάπησαν και εμείς αρχίσαμε να ριζώνουμε πάνω στην νέα μας πατρίδα!

Άρχισα να ασχολούμαι με την τέχνη που με τράβαγε σαν μαγνήτης! Έτσι λοιπόν σε ένα νησί από μάρμαρο περνώντας τα χρόνια και τελειώνοντας το λύκειο ,αποφάσισα να φοιτήσω στην Σχολή Καλών Τεχνών Πύργου. Έμαθα πως να πελεκώ το μάρμαρο , πως να φτιάχνω ένα γλυπτό από πηλό και πως να
ξεχωρίζω την αρχιτεκτονική. Γνώρισα τον πολιτισμό και την τέχνη μέσα από τον Χαλεπά, τον Γκύζη και τον Λύτρα.

Περνώντας τα χρόνια όμως η ψυχή δεν ηρεμούσε! Πάντα ήμουν ένα ανήσυχο πνεύμα .Άρχισα να γνωρίζω και τον θρησκευτικό χαρακτήρα του νησιού. Η Παναγιά είναι προστάτιδα του. Πόσες φορές πήγα να της καταθέσω τον πόνο μου, την χαρά μου και να βρω λύση στα προβλήματα μου. Ένοιωθα να
καθοδηγεί τα βήματά μου. Ώσπου ένα φθινοπωρινό πρωί διάβασα για την αρχή της λειτουργίας του ΔΙΕΚ ειδικότητας Θρησκευτικού Τουρισμού και Προσκυνηματικών Περιηγήσεων. Μέσα μου κάτι σκύρτισε... Χωρίς δισταγμό γράφτηκα στο πρώτο έτος και είπα στον εαυτό μου  "ότι τώρα είσαι έτοιμη να περάσεις από το τίνος είσαι, στο ποια είσαι...".

Μαζί με άλλες δύο συμμαθήτριες μου και με την καθοδήγηση των καθηγητών μας ,αποφασίσαμε να φτιάξουμε αυτό το blog....Tinos Collage το όνομα του...Σας θέλουμε συνταξιδιώτες σε ένα ταξίδι γεμάτο από χρώματα, ιστορίες και τέχνη παντρεμένη με την παράδοση. Ας γνωρίσουμε λοιπόν μαζί την εναλλακτική Τήνο.....

Κατερίνα Α. Βαρυπάτη 19 / 5 / 2023....


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα Επικοινωνίας

Επικοινωνήστε μαζί μας

Για τυχόν απορίες όσον αφορά τον σκοπό και τις δυνατότητες της ομάδας μας, μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό!

Διεύθυνση:

Τήνος Κυκλάδων, 84200

Ώρες εξυπηρέτησης:

Δευτέρα έως Παρασκευή, από 9 π.μ. έως 5 μ.μ.

Από το Blogger.